Aarstiderne

Strategi/ Digital aktivering/ Teknisk og kreativ implementering

Baggrund

Aarstiderne tilbyder leveringer af frugt-, grønt- og måltidskasser med faste intervaller. Men de oplevede, at nogle kunder annullerede deres abonnement, hvis de kørte træt i en kasse, i stedet for blot at prøve en ny. Derfor ønskede Aarstiderne et digitalt værktøj, der kunne friste eksisterende kunder til at prøve nye kasser.  

 

"Vi har skabt en kassevælger, der på en simpel og sjov måde gør udvalget af måltidskasser overskueligt."

Løsning

Aarstiderne har et imponerende og bredt sortiment af fristende måltidskasser, der hele tiden vokser. Så det er ikke helt lige til at ”havne” i den rette kasse som kunde, og det kan være svært at orientere sig i sortimentet i første omgang. Derfor har vi skabt en kassevælger, der på en simpel og sjov måde gør udvalget overskueligt. Kassevælgeren præsenterer kunderne for de tre kasser, der bedst matcher deres præferencer.