BoConcept - Get inspired

Landing page/ Bannere

Baggrund

Igennem længere tid oplevede BoConcept, at perceptionen af brandet på det tyske marked ikke stemte overens med organisationens målsætning. Kendskabet var faldende, og de tyske franchisetagere ønskede at højne kvaliteten af de kreative elementer, som blev brugt.

"Kampagnen illustrerer BoConcepts promise i markedet: At vi hjælper og inspirerer vores kunder med den bedste udnyttelse af deres kvadratmetre. Både med valg af det rette møbel, men også med at sikre sammenhæng mellem nyt og gammelt."

Afsæt for kampagnen

Med omdrejningspunkt i den eksisterende brandplatform, ”Make the most out of your space”, udviklede vi en digital kampagne, der illustrerer BoConcepts promise. Kampagnens to overordnede mål var således at involvere målgruppen af design- og interiørinteresserede tyskere i brandets to designlinjer, Northern Light og Metropolitan Moods, men samtidig også introducere dem til butikkernes kvalificerede indretningsdesignere. En gratis service, BoConcept stiller til rådighed verden over, som hjælper kunderne med at skabe rum derhjemme.