BoConcept - Housewarming

Kreativt koncept/ Landing page/ Bannere/ Social

Baggrund

BoConcept stod over for implementering af ny webshop på flere internationale markeder og ønskede i den forbindelse at markere lanceringen med en kampagne, der ikke bare skulle fejre den nye shop, men som også skulle løfte kendskabet til brandet med afsæt i kunderne og deres behov.

"På vegne af BoConcept inviterede vi målgruppen til digital housewarming for at fejre lanceringen af ny webshop."

Løsning

Med afsæt i housewarmingtemaet udviklede vi en kampagne, der inviterede brugere til at komme og fejre den nye webshop online. Selve festen foregik således på en kampagne landing page, hvor BoConcept som værter præsenterede opskriften på indhold til den gode fest. I samarbejde med den tidligere Michelin kok Jeppe Grå, den rutinerede bartender og barchef Leonardo Flores og den danske dj duo Borneland gik BoConcept derfor i markedet som leverandør af god og nyttig inspiration til festlige lejligheder.