CfL

Strategisk forarbejde/ Nyt visuelt univers/ Pay-off/ Tekst

Baggrund

CfL er specialiseret i at rådgive og udvikle ledere på et højt niveau. Men over 100 år i branchen og en del navneskift havde sat deres præg, og CfLs markedsføring matchede ikke længere kvaliteten af deres ydelser. De havde i første omgang brug for hjælp til enkeltprojekter, men over tid viste det sig, at behovet var større.

"Vi tænkte på tværs fra starten, og vores enkeltstående løsninger byggede dermed et sammenhængende brand nedefra."

Prioritering og forenkling

CfLs faglige ekspertise havde fået lov til at fylde meget i den eksisterende markedsføring, og det var gået ud over klarheden i formidlingen. Men det er problematisk, når man sælger en uhåndterlig ydelse som rådgivning og uddannelse til en målgruppe, der prioriterer deres tid benhårdt. Vores fornemmeste opgave blev derfor at hjælpe CfL med at forenkle, prioritere og tydeliggøre deres budskaber.