Coca-Cola

Website / Film / Social media

Baggrund

Coca-Cola Danmark ønskede i forbindelse med introduktionen af en ny 250 ml Coca-Cola at skabe en content marketing-kampagne, der skulle differentiere den nye dåse over for en dedikeret heavy user-målgruppe. De ønskede at trænge igennem på et konkurrencepræget marked med en tone, der kommunikerede Coca-Cola-værdier som ”hapiness” og ”sharing good times”.


Se casefilmen


"Med afsæt i en fankultur udviklede og tilrettelagde vi en content-drevet kampagnestrategi, der skulle involvere forbrugerne i Coca-Cola på en helt ny måde."

Løsning

Vi skabte kampagnen ”Share a little Happiness” og etablerede et samarbejde med Rasmus Seebach, der på mange måder inkarnerer både ”happiness” og ”sharing good times” i den brede danske befolkning. Kampagnens centrale omdrejningspunkt var en række virale film med Rasmus Seebach, der opfordrede målgruppen til at #SharealittleHappiness på sociale medier. Vi udviklede koncept og content, eksekverede digitalt og udviklede hele PR-strategien.