Køb en up! online

Flow/ Design/ Kodning/ Integration med tredjepart

Baggrund

Den danske e-handel er steget med 70 % de seneste fem år, og kunderne køber alt fra tøj og sko til rejser online. Som markedsleder med sans for innovation besluttede Volkswagen Danmark at sætte nye standarder ved at åbne den første webshop for biler i Europa. Men at sælge og levere en vare til over 100.000 kr. nemt og sikkert på nettet kræver en del forarbejde og koordinering med Volkswagen selv, deres forhandlere og andre samarbejdspartnere.

 

Se casefilmen


"Volkswagen Danmark blev de første i Europa til at give kunderne mulighed for at købe en bil online."

Med fra første streg

Subsero har arbejdet tæt sammen med Volkswagen gennem hele processen. Vi har designet en ny form for brugergrænseflade og skabt en logisk og sammenhængende oplevelse for kunderne. Vi har kodet sitet, så det er lige så intuitivt og overskueligt at købe en bil på desktop som på mobil. Og så har vi sikret vellykket integration med tredjeparter, bl.a. Nets, MobilePay, CPR-registret, NemID samt Volkswagens finansieringspartner Nordania Leasing.

Film af: MediaCom Beyond Advertising  ➞