Big Data og markedsføring

Onsdag d. 8. august kl. 8.30

Tania Holm Linke Senior konsulent
Geomatic A/S
Nicolai Mariegaard Business Development Director
Subsero A/S

Fremtidens kunderelationer: Få indsigter på baggrund af data og udnyt dem.

Tilmeld dig Morgenbrief og få inspiration til hvordan du med indsigter skabt på baggrund af data, kan optimere dine indsatser både on- og offline

Program:
08:30 – 09:00: Kaffe & Networking
09:00 - 09:30: Skab fremtidens kundeoplevelser (v/Nicolai)
09:30 - 10:15: Så meget kan vi fortælle ud fra dine kunders adresse (v/Tania)
10:15 - 10:30ish: Spørgsmål og diskussion (v/Tanja & Nicolai)

Værdifuld viden om kunderne er i høj kurs, og jo mere viden du har om dine kunder, desto større chance har du for at fremstå aktuel og relevant i din markedsføring. Sagt på en anden måde: Systematisk brug af data er den sikre vej til at skabe og optimere på indsigtsbaserede oplevelser i den digitale kunderejse.

Men hvordan henter man data om sine kunder, og hvordan udnytter man mest effektivt data til at skabe relevante, kreative kampagner, der når ud? Det giver vi et effektivt og meget anvendeligt bud på.

Sammen med Geomatic inviterer vi til Morgenbrief, hvor du kan høre om, hvordan du bedst muligt og mest effektivt kommer i gang med at anvende data til at skabe indsigter som kan gøre dig langt mere relevant og personlig i din kundedialog. Vi fortæller også lidt om, hvordan vi tidligere har hjulpet vores kunder med at udnytte data i markedsføringen.


Tilmeld dig Morgenbrief i dag og kom med dybere ned i:

  • • Indsigter om dine kunder ved anvendelse af Geo- og demografiske data
  • • Anvendelse af trends og optimering af performance i kanaler
  • • Udnyttelse af branche-trends i kommunikation
  • • Hvordan man målretter indhold