Volkswagen

Nye permissions som juletradition

Et stærkt brand skal vedligeholdes

Der er ikke langt mellem lanceringerne i Volkswagens markedsføringsplan. Så hvornår skal der være plads til at skaffe permissions til det langsigtede relationsarbejde? Eller vedligeholde det stærke brand? I over 10 år har Volkswagen brugt julen til det formål. Her er der nemlig en særlig tradition for hyggelige gavelege og julespil.

 


"60.000 engagerede sig i brandet hver dag i hele julemåneden."

Løsning videreudviklet igennem 10 år

Igennem over 10 år har gameplayet udviklet sig til den Volkswagen JuleQuiz, som kørte i 2019. Flowet er ganske enkelt. Først afgiver deltagerne permission. Herefter får de hver dag en mail med dagspræmie og et link til spillepladen. Her er der et spørgsmål om årets nyheder fra Volkswagen og et ekspertspørgsmål med fokus på brandhistorien. Hvert rigtigt svar giver vinderne et lod i kampen om hovedpræmierne.